کد خبر: ۷۰۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۵۴۶
سرعت غیرمجاز راننده و انحراف از مسیر، تصادف با درخت، واژگونی اتوبوس و مصدومیت مسافران اتوبوس بین شهری در جاده هراز را درپی داشت.

به گزارش جام جم آنلاین، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مارندران در تشریح جزئیات حادثه گفت: انحراف یک دستگاه اتوبوس در جاده هراز ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه بامداد پنج شنبه پنجم اسفند به این مرکز اطلاع رسانی شد.

بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل ۱، آمل ۲ و سقرچی برای نجات مسافران گرفتار به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، مسافران مجروح را براساس اولویت و نوع آسیب به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل کردند.

  
به گفته زکریا اشکپور، هفت مرد و سه زن در این حادثه آسیب دیدند که یک مرد ۵۷ ساله به دلیل آسیب‌های متعدد به اندامها سریعا به اتاق عمل منتقل شد و حال سایرین مصدومین مطلوب گزارش شده است.

ماموران پلیس راهنمایی علت حادثه را سرعت غیر مجاز و انحراف به راست اتوبوس در منطقه پارک جنگلی میرزا کوچک خان و برخورد با درختان کنار جاده گزارش کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: