کد خبر: ۷۰۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۴۶۴
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده موسسه اعتباري كاسپين به زمان ديگري موكول شد.
مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباري كاسپين به زمان ديگري موكول شد.به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري كاسپين، پیرو آگهی مندرج در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ 24/11/1395 جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت موسسه اعتباری كاسپين با حضور 66 درصد سهامداران و وکلای قانونی آنان و نماینده قانونی سازمان بورس و اوراق بهادار رأس 10 صبح مورخ 5/12/95 تشکیل شد.

از آنجایی که دستور جلسه اصلاح تركيب هیأت مدیره بود و نظر به اينكه تعداد داوطلبین برای عضویت در هیأت مدیره به صورت کامل تاییدیه آنان از بانک مرکزی واصل نگردیده و شرایط هیأت مدیره کامل نشده است تصميم بر ان شد ،موضوع انتخاب اعضا هیأت مدیره از دستور جلسه خارج و به مجمع عادی به طور فوق العاده موکول گردید که زمان آن پس از اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی و اطلاع رسانی از طریق سامانه کدال سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: