کد خبر: ۷۰۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۸
سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان برای حل مشکلات ریزگردها
رییس‌جمهوری در بدو ورود به فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از این‌که «امروز میهمان مردم عزیز، مقاوم، دلاور و صبور استان خوزستان» است، گفت: از آغازین روزهایی که استان و اهواز با مشکل ریزگردها که با مشکلات متعدد دیگر همراه و منجر به قطعی آب، برق و ارتباطات شد، دولت برای رفع این مشکلات و جلوگیری از تکرار آن، برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام داده است.
دولت در کنار مردم خوزستان/روحانی: رنج و مشقت مردم، موردتوجه دولت استبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به سفر وزرا و نمایندگان دولت به استان خوزستان و تشکیل جلسه ستاد بحران استان به ریاست معاون اول رییس جمهوری، اظهار داشت: امروز لازم بود تا در استان حضور یافته و اقدامات انجام شده را مورد پیگیری قرار دهم.

وی با بیان این‌که «امروز در اهواز جلسه ویژه ای در راستای حل مسئله ریزگردها تشکیل و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید»، گفت: امروز به مردم اهواز اعلام می کنیم بر اساس گزارش وزیر نیرو و شرایطی که پیش بینی شده‌، دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و تلاش‌های زیادی هم برای رفع مشکل قطعی برق در حال انجام است.

وی افزود: در زمینه حل و فصل مشکل ریزگردها هم  اقدام و عمل در راستای اجرای طرح‌ها در داخل و رایزنی‌های بین المللی، در حال انجام است.

رییس‌جمهور گفت: به مردم عزیز اهواز و خوزستان اعلام می‌کنم که دولت در کنار شماست و هیچ‌گاه نیست که رنج و مشقت مردم، مورد توجه دولت و مسوولین نباشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: