کد خبر: ۷۰۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۵۴۷
بازیگر زن معروف آنجلینا جولی در سفری که به کامبوج داشت، سوسک، کرم، حشرات و عقرب خورد. این بازیگر زن علاقه به خوردن حشرات دارد. اما چرا آنجلینا جولی سوسک و کرم خورد؟
به گزارش خبرداغ تخمین زده می شود جمعیت دنیا تا سال ۲۰۵۰ به نه میلیارد نفر برسد و این به معنای آن است که تولید غذا در دنیا باید تقریبا دو برابر شود. با افزایش جمعیت باید برای تامین غذا به خصوص پروتئین باید منابع جدید را جایگزین منابع سنتی مثل گوشت و ماهی کرد

 

خوردن حشرات یکی از راه‌هاست، منابع طبیعی را تخلیه نمی‌کند بنابراین به محیط زیست آسیب نمی‌زند، مغذی است و در شرایط مناسب پرورش حشرات راحت و ارزان است.

 

 

تخمین زده می‌شود در دنیا دو میلیارد نفر حشرات را به عنوان بخشی از تغذیه سنتی خود می‌خورند اما هنوز چنین چیزی در کشورهای غربی اتفاق نیفتاده است.

 

 

یکی از دلایل این است که در این کشورها حشرات کثیف و غیربهداشتی و ناقل بیماری تلقی می‌شوند. تغییر سبک زندگی بشر و گسترش کشاورزی هم باعث شد حشرات آفت تلقی شوند.

 

 

مگس و پشه به خانه‌های هجوم می‌آورند و ما را نیش می‌زنند، موریانه‌ها تخریب می‌کنند و بعضی حشرات به مواد غذایی راه پیدا می‌کنند که برای ما تهوع‌آور است.

 

 

با این حال این طرز تلقی به آرامی در حال تغییر است و کم‌کم خوردن حشرات به صورت کاری نو یا غذایی متفاوت جای خود را باز می‌کند.

 

 

تاپ ناز/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: