کد خبر: ۷۰۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۴
یوسف خانی نرخ مرغ و انواع مشتقات آن در بازار را اعلام کرد.
آخرین تحولات بازار مرغ و ماهیمهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۴۰۰ تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۱۵۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۵۰، توزیع درب واحد‌های صنفی ۷ هزار و ۲۰۰ و مراکز خرده فروشی سطح شهر ۷ هزار و ۸۵۰ تومان است.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۵۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۷ هزار و ۸۵۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلو سینه بدون کتف ۱۳، سینه با کتف ۱۴ و فیله مرغ ۱۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی کمبود عرضه را دلیل اصلی نوسانات قیمت دانست و اضافه کرد: روند افزایش قیمت‌ها تا ۱۵ اسفند ماه ادامه دارد، اما انتظار می‌رود از ۱۵ اسفند ماه به سبب افزایش عرضه و اشباع بازار قیمت از ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تخطی نیابد.

وی از ثبات نرخ ماهی در بازار خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت مناسب ماهیان پرورشی پیش بینی می‌شود که امسال قیمت‌ها افزایشی نداشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: