کد خبر: ۷۰۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۰
به نقل از دیلی میرور، شهروند انگلستان مراسم عروسی با خودش را برگزار کرد.
زنی که نتوانست برای خودش زوجی پیدا کند با خودش ازدواج می کند!به گزارش خبرداغ ، لن گولوگلی سی و نه ساله که در زندگی شخصی نتوانسته برای خودش زوجی پیدا کند تصمیم گرفت جستجو را متوقف کند. این زن انگلیسی که تحلیل گر اقتصادی است دیگر علاقه ای به حضور در روابط عاشقانه ندارد.


او طی مراسمی در ماه آوریل با خودش ازدواج خواهد کرد. این جشن به صورت سنتی برگزار خواهد شد، و در آن بستگان او شرکت خواهند کرد و او را در لباس سفید عروس خواهند دید. او حتی ماه عسل خود را نیز برنامه ریزی کرده و قصد دارد به رم سفر کند.


این زن گفته است که در دوران جوانی نامزد بوه است اما این تصمیم احماقانه به هیچ جا منتهی نشد. به گفته او ایده ازدواج با خود بعد از تماشای سریال آمریکایی "دوستان" بوجود آمده، جایی که یکی از شخصیت های این سریال نیز دست به کار مشابهی زد.

 
اسپوتنیک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: