کد خبر: ۷۰۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۲۰۱
فال روزانه چهارشنبه 4 اسفند 1395
متولد فروردین : اگرچه شما از برنامه‌های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده‌اید.

متولد اردیبهشت
: کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید.

متولد خرداد
: عصبانی شدن به خاطر دلایل واهی فقط تلف کردن انرژی است، اما شما قادر نیستید با پنهان کردن فشارها و سختی‌های زندگی احساسات خود را بروز ندهید. مخفی کردن احساسات منفی شاید عکس العمل‌های بد را به تاخیر بیندازد، اما این تاخیر در دراز مدت تاثیر بدتری خواهد گذاشت. بهترین کار این است که به تحولات درونی خود اعتراف کنید و تاجایی که امکان دارد با نرمش و مهربانی سفره دلتان را باز کنید.

متولد تیر : اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله "همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

متولد مرداد : امروز صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

متولد شهریور
: امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

متولد مهر : امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده كه دیگران را در ایده‌های خود سهیم كنید، به خصوص اگر می‌خواهید كه آنها در اجرا كردن برنامه‌های مهم به شما كمك كنند. اما زمانی كه ایده ها‌یتان را بیان می‌كنید احتمال دارد كه خیلی عجیب و افراطی جلوه كنید. آرام حركت كنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا كنید.

متولد آبان : امروز وقتی كه همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می‌شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می‌شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه‌های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موكول كنید. چونكه آنها فرار نمی‌كنند! فردا كه وقت بیشتری دارید می‌توانید به مسئولیت‌های خود طبق برنامه رسیدگی كنید.

متولد آذر : شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

متولد دی
: بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

متولد بهمن
: امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌كنید كارهای خود را نیمه كاره رها كنند. دوستان و همكارانتان فكر می‌كنند شما به اندازه كافی كار نكرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید كه بیشتر از وظیفه خود كار كرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل كار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است كه دوست دارید با آرامش كارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشكلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همكارانتان شود.

متولد اسفند
: اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: