کد خبر: ۷۰۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۰
رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش از آخرین مهلت رفع نواقص بهداشتی صنوف مرتبط با سلامت انسان در جزیره کیش خبر داد.
بیست و پنجم اسفند؛ آخرین مهلت رفع نواقص بهداشتیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز  و ورود گردشگران نوروزی، این مرکز اقدامات گسترده ای در جهت بهداشت و سلامت گردشگران در این ایام انجام خواهد داد.

وی افزود: کلیه صنوفی که با سلامت انسان مرتبط هستند از جمله مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی، هتل ها، مراکز اقامتی و رستوران ها تا تاریخ 25 اسفند مهلت دارند تا نواقص بهداشتی خود را با هدف ارائه خدمات  مطلوب و با کیفیت به شهروندان و گردشگران نوروزی مرتفع سازند.

رضا نیا در ادامه گفت: نظارت و بازرسی بر این اماکن از روز جمعه 20 اسفند ماه تشدید می شود و 8 اکیپ بازرسی در دو شیفت کاری این وظیفه را بر عهده دارند. همچنین رسیدگی به شکایات احتمالی نیز به صورت 24 ساعته و در سریع ترین زمان ممکن پیگیری می شود.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش، ضمن اشاره به افزایش مراجعان مراکز بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران در کیش عنوان کرد: مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاه های صدف و سحر در تمام ایام نوروز، آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همچون ایام عادی سال هستند.

وی در پایان افزود: در ایام نوروز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آموزش های بهداشتی مورد نظر به هموطنان ارائه می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: