کد خبر: ۷۰۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۴۲۵
الناز شاکر دوست با ایفای نقش در فیلم خفگی، آنقدر در نقش صحرا فرو رفته است که با انتشار پستی در اینستاگرامش از او خواسته است که ترکش کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،الناز شاکردوست به عنوان بازیگر نقش اصلی زن،فیلم سینمایی "خفگی" به کارگردانی فریدون جیزانی به ایفای نقش پرداخته است.

او آنچنان در نقش خود فرو رفته است که بعد از پایان فیلم برداری و حتی  اکران این فیلم در جشنواره سی و پنجم فجر هم از این نقش در نیامده است.

وی در آخرین پست اینستاگرامیش دیده نشدنش در جشنواره سی و پنجم را به گردن این کاراکتر انداخته است.

وی در اینستاگرامش نوشت:

صحــــرا لطفاً مــرا ترك كن و برو

    فيلمبردارى خيلى وقت است تمام شده "خـفـــه گى" به پايان رسيده و تو بايد بروى ،دلم مى خواهد حتى در خواب هايم ديگر نبينمت ،من به تو اجازه ى تسخير دادم و تو جان مرا رُبودى آنچنان كه اجازه ندادى حتى هنر مرا ببينند ديگر بس است ،هم اكنون به تو دستور مى دهم كه براى هميشه بروى و به زندگى ات در همان فيلم سياه و سفيد ادامه دهى ،احتمالاً دلم برايت تنگ خواهد شد ولى ديگر برنگرد ،سفرت بسلامت . 

 الناز_٨صبحِ يكى از روزهاى اسفندماهِ١٣٩٥

الناز شاکردوست خطاب به نقش اش: تو اجازه ندادى هنر مرا ببينند، مرا ترک کن!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: