کد خبر: ۷۰۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۰
فرهاد شیخ الاسلامی شهردار نوشهر طی نامه ای به شورای اسلامی شهر از ادامه فعالیت خود استعفا داد.
شهردار نوشهر استعفا دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، رییس شورای اسلامی شهر نوشهر در گفت و گو با ایسنا با اشاره خبر استعفای شهردار نوشهر گفت: فرهاد شیخ الاسلامی صبح امروز  طی نامه ای به شورای شهر استعفا داد.

شعله مصطفی پور افزود: وی در این نامه مشکلات شخصی و پاره ای از گرفتاری ها را دلیل استعفای خود عنوان کرده است. هر هفت عضو شورای شهر با استعفای شهردار موافقت کردند و در حال حاضر مهدی هرج پور که معاونت شهرداری را به عهده داشت به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

 شهردار مستعفی نوشهر که از ابتدای دوره چهارم به عنوان شهردار نوشهر معرفی شد چند ماه قبل با استیضاح از سوی چند تن از اعضای شورا مواجه شد که در جلسه استیضاح به علت عقب نشینی و پس گرفتن امضا یکی از اعضا، این استیضاح به حد نصاب نرسید و ملغی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: