کد خبر: ۷۰۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۵
قدرت ابراهیمی برگزاری دومین تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی کیش را فرصتی ارزشمند با دستاوردهای بسیار برای جزیره خواند.
دومین تور جهانی والیبال ساحلی دستاوردهای زیادی برای کیش و کشور داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، قدرت ابراهیمی رییس هیات والیبال کیش گفت: دومین تور جهانی والیبال ساحلی از چند دیدگاه قابل بررسی است. این رقابتها تنها یک رقابت ورزشی نبود بلکه فرصتی بود برای معرفی زیباییها و پتانسیل های کیش و از سویی دیگر باعث رونق گردشگری شد.

ابراهیمی افزود: در این رقابتها  69 تیم از 24 کشور حضور داشتند که در واقع هر تیم علاوه بر بازیکنان دارای مربی، پزشک و کادر فنی بود. همچنین از سوی فدراسیون جهانی والیبال نیز افراد زیادی در حوزه های مختلف مانند هیات داوری، گروههای مونیتورینگ مسابقات، مسئولان بین المللی و تیم های اجرایی برای این مسابقات به کیش سفر کردند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست گفت: در کنار این هیاتهای خارجی گروههای مختلفی از فدراسیون والیبال و حتی جمع زیادی از تماشاچیان پیگیر والیبال در این ایام در جزیره کیش حضور داشتند که با احتساب این افراد متوجه می شویم که برگزاری این رقابت ورزشی باعث شد جزیره کیش از 24 تا 30 بهمن میزبان جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گفته ابراهیمی هر یک از این ورزشکاران از کشورهای مختلف سفیرانی هستند که می توانند جزیره کیش را به هموطنان خود معرفی کنند.

وی افزود: همچنین میزبانی خوب جزیره کیش در این رقابتها امتیاز مثبتی برای کشورمان در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رساند و جزیره کیش به عنوان یکی از نامزدهای میزبانی رقابتهای والیبال ساحلی در جهان وارد عرصه رقابت با حریفان قدرتمندی همچون کشور قطر شد. زیرا جذب و حفظ امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی کاری دشوار است که جزیره کیش موفق شد در سال نخست برگزاری که سال 94 بود علاوه بر کسب سهمیه میزبانی به عنوان میزبان سه ستاره مسابقات، در سه سال متوالی محل برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی باشد.

وی تاکید کرد: رشد چشمگیر تیم ها در مسابقات امسال در مقایسه با سال گذشته، کسب عنوان سه ستاره در میزبانی مسابقات و رضایتمندی مسئولان فدراسیون جهانی از برگزاری مسابقات، سه دستاورد مهم دومین تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی جزیره کیش بود.

رییس هیات والیبال کیش با اشاره به صحبت های مدیر روابط عمومی و ارتباطات فدراسیون جهانی والیبال در خصوص انعکاس خوب این رقابتها توسط خبرگزاریهای بین المللی گفت: یکی از اتفاقات جالب این رقابتها پخش ماهواره‌ای مرحله نیمه‌ نهایی و نهایی مسابقات بود که این اتفاق بدلیل کیفیت بالای این مسابقات روی داد.

ایراهیمی در پایان با اشاره به امکانات خوب این جزیره درحوزه ورزش گفت: برگزاری مسابقات بین المللی و توسعه گردشگری ورزشی یکی از برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در جهت جذب گردشگر و رونق اقتصادی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: