کد خبر: ۷۰۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۵۸
الیاس یالچینتاش خواننده 27 ساله در سال 2016 آلبومی را در سبک پاپ با 15 قطعه منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبان موسیقی در ترکیه و کشورهای همجوار قرار گرفت.
خواننده محبوب ترک در تهران کنسرت می دهدبه گزارش  خبرداغ  به نقل از هنر آنلاین؛ او تور کنسرت‌های آلبومش را از سال گذشته میلادی آغاز کرد و در کشورهای آلمان، ترکیه و هلند به روی صحنه رفت.

الیاس یالچینتاش چند روز پیش با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که کامنت‌های زیادی از مخاطبان ایرانی دریافت کرده و به همین خاطر در اردیبهشت 96 برای برگزاری کنسرت به تهران می‌آید. این خواننده اهل استانبول اشاره کرد که احتمالاً کنسرتش در تهران بهترین کنسرت عمرش خواهد بود.

تا کنون به جز الیاس یالچینتاش، چهار خواننده ترکیه‌ای دیگر نیز در ایران به روی صحنه رفته‌اند. پیش از این در سال 92 قرار بود مراد کیکیلی خواننده معروف ترکیه نیز برای اجرای مشترک با کامران رسول‌زاده به ایران بیاید که کنسرت او لغو شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: