کد خبر: ۷۰۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۳۶۲
ممکن است که شما بعد از تشخیص سرطان، به سیگار کشیدن تمایل پیدا کنید؛ یا سرطان را از بنیان انکار کنید، چون معتقدید که منافع فرزندتان و برنامه‌های کاری‌تان در اولولیت اصلی قرار دارند.
کارهای ممنوعه پس از تشخیص سرطانبه گزارش خبرداغ ، با این‌حال، کاری که انجام شده است، دیگر برگشت‌پذیر نیست. هیچ کاری نمی‌تواند زمان را به گذشته و پیش از تشخیص سرطان برگرداند. بدون هیچ تعارفی باید گفت که سرزنش کردن خودتان به‌علت سرطان، هیچ کمکی به وضعیت شما نمی‌کند.

بنابراین، سیگار نکشید، چون به تنفس شما آسیب می‌رساند. در صورت لزوم، شغل‌تان را کنار بگذارید، چون زندگی واقعا کوتاه است و هیچ شغلی نمی‌تواند ارزش زندگی را جبران کند.
 
همچنان عاشق فرزندتان باشید، اما به او یاد بدهید که چطور باید از خودش مراقبت کند.
 
علاوه بر این، با خودتان هم مهربان باشید. اطلاع داشتن درباره سرطان و شیوه‌های درمان آن می‌تواند برای هر بیماری مفید باشد، اما این کار نباید در ساعات پایانی شب و نزدیک به ساعت خواب انجام بگیرد.
 
به گزارش انتخاب، اگر قصد دارید که مطلب خاصی را درباره سرطان بخوانید، این کار را در ساعات اولیه روز انجام بدهید. صحبت کردن درباره سرطان یا فکر کردن به آن، پس از شام یا در رخت‌خواب، مطلقا ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: