کد خبر: ۷۰۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۹۵۳
فال روزانه دوشنبه 2 اسفند 1395
متولد فروردین : امرور قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

متولد اردیبهشت : دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

متولد خرداد : شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

متولد تیر
: امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

متولد مرداد
: امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

متولد شهریور
: بهتر است امروز دست از سرزنش کردن خودتان بردارید. شما معمولا دوست ندارید به کاری بپردازید که می‌دانید نتیجه خوبی ندارد. در این فکر نیز نیستید که کارهای کوچکی انجام دهید و نتیجه بزرگی بگیرید؛ لازم نیست واقعیت دقیقا آن چیزی باشد که شما تصور می‌کنید.

متولد مهر
: امروز فقط به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده‌اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. به خاطر تغییرات ایجاد شده در سال جدید سیاره بخت‌تان شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود، گاهی هم به مانع بربخورید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و ترس دردسرساز می‌شود. درعوض تصمیم بگیرد که در سال جدید آرام تر حرکت کنید و در طول راه نیز از تجربیات خود لذت ببرید.

متولد آبان : الان زمان خوبی است که آن اصول اساسی که زندگی کاری‌تان را موثر و مفید می‌سازد را بنا کنید. اگر بتوانید کمتر تمایلات خود را بیان کنید، می‌تواند به پیشرفت شما در یک موقعیت اجتماعی کمک می‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و میتواند شما را به اوج برساند. اینکه شما در روزهای آینده با این انرژی آتشین خود چه کار می‌خواهید بکنید، انتخاب خودتان است. اما به یاد داشته باشید که عمق و شدت این اشتیاق مهم است تا شما موفق شوید در غیر این صورت شما بسرعت تمایل تان را از دست خواهید داد.

متولد آذر : امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده كه دیگران را در ایده‌های خود سهیم كنید، به خصوص اگر می‌خواهید كه آنها در اجرا كردن برنامه‌های مهم به شما كمك كنند. اما زمانی كه ایده ها‌یتان را بیان می‌كنید احتمال دارد كه خیلی عجیب و افراطی جلوه كنید. آرام حركت كنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا كنید.

متولد دی
: شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید که در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌کنید. حل کردن این مشکل ممکن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید که ممکن است همین مشکل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینکه دنبال یک راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی کنید یک راه پیدا کنید که شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.

متولد بهمن : شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

متولد اسفند : شما به دنبال شروع کسب و کار یا فعالیتی هستید که شما را تا حدودی از محیط خانه دور کند و بیشتر وقت خود را در محیط بیرون بگذرانید. اما به نظرتان این کار غیر ممکن می‌رسد زیرا احساس می‌کنید در محیط خانه به شما احتیاج دارند به همین دلیل تا حدودی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. اما نگرانی شما بی مورد است زیرا شما دارای توانایی فوق العاده‌ای هستید که می‌توانید بین فعالیت‌های بیرون و داخل منزل‌تان به راحتی تعادل برقرار سازید.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: