کد خبر: ۷۰۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۶۱۵
دختری عربستانی که لحظۀ آزار و اذیت خود به دست یک رانندۀ تاکسی را فیلم برداری و آن را منتشر کرده، جنجالی بزرگ در فضای مجازی عربستان ایجاد کرده است.
دختر سعودی صحنه آزار و اذیتش به دست یک راننده را منتشر کرد؛ ببینیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه،  ویدیو یی که توسط دختر عربستانی در اسنپ شات منتشر و در فضای مجازی عربستان پخش شده است، یک رانندۀ تاکسی را نشان می دهد که تلاش می کند با کشیدن چادر دختر، به او تعرض کند. این در حالی است که دختر سعودی – که گلی سرخ در دست دارد – واکنشی به اقدام رانندۀ تاکسی نشان نمی دهد و بدون نگرانی در حال فیلم برداری از ماجراست. این دختر مدعی شده ویدیو را برای آگاهی دادن به دیگر دختران تهیه کرده است.

 
در پی انتشار این ویدیو، موجی در فضای مجازی عربستان به راه افتاده که دستگیری و مجازات رانندۀ تاکسی حاضر در این ویدیو را خواستار شده و او تهدیدی برای هر دختر سعودی معرفی کرده است که به خودرویش سوار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: