کد خبر: ۷۰۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۵
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: با توجه به نزدیک شدن نوروز، برخی موسسات خدماتی که قانونی نیستند اقدام به اعزام کارگر به منازل برای نظافت خانه ها می کنند که شهروندان باید نسبت به این موسسات هوشیار بوده و از خدمات موسسات قانونی بهره مند شوند.
هشدار پلیس ؛ در ایام شب عید، مراقب موسسات کار درمنزل باشیدبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا مقیمی افزود: این گونه موسسات به صورت خودجوش، تبلیغ می کنند و در فصل خاصی از سال مثل ایام نزدیک به نوروز فعال می شوند.

وی با بیان اینکه از این دست پرونده ها در پلیس آگاهی بسیار است، گفت: در این پرونده ها ذکر شده که همسر یا پسر، خانمی که به عنوان کارگر از سوی این موسسات برای نظافت اعزام شده اند، گاو صندوق، اشیای قیمتی و طلاجات خانه را شناسایی کرده و اقدام به سرقت کرده است یا در موارد دیگر، فردی حدود دو یا سه سال با خانواده ای کار می کرده و بعد از مدتی قصد داشته به شهر خود بازگردد و حق خود می دانسته که پولی از خانه ای که در آن کار می کرده، ببرد.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اضافه کرد: شهروندان باید هوشیار باشند و هر فردی را برای انجام نظافت منزل، نپذیرند و برای این منظور از موسساتی استفاده کنند که کنترل روی افراد زیر نظر خود را دارند، این موسسات ثبت و ضبط شده اند و به صورت قانونی فعالیت می کنند و در مقابل افرادی که به منزل شما می فرستند، پاسخگو هستند.

سردار مقیمی اضافه کرد: در صورتی که این افراد از سوی موسسات غیر رسمی و غیر قانونی اعزام شوند، در مقابل هر گونه عملکرد این افراد، کسی پاسخگو نیست چرا که این گونه موسسات خودجوش فعال شده ، دو یا سه ماه فعالیت می کنند و بعد تعطیل می شوند در صورتی که موسسات رسمی و ثبت شده پاسخگوی کارمندان خود هستند و اطلاعات ریز کارمندان خود را داشته و نظارت و کنترل دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: