کد خبر: ۷۰۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۶۳۱
شنیده می شود بازیکن شماره ۱۱ تیم پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است.
دردسرهای تمام نشدنی ستاره محبوب پرسپولیس؛احضار به کمیته اخلاق/ محرومیت دوباره؟به گزارش خبرداغ ، درگیری آخر بازی کمال کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس با فرزاد حاتمی بازیکن تراکتورسازی علاوه بر اینکه او را با کارت قرمز داور روبرو کرد حالا شاید تبعات دیگری هم برای او داشته باشد.

 

کامیابی نیا ۲ اخطاره بود که با کارت زردی که در بازی با تراکتورسازی گرفت ۳ اخطاره شد تا دربی را از دست بدهد اما او از داور کارت قرمز هم دریافت کرد تا بازی با سپاهان را هم غایب باشد و بعد توسط کمیته انضباطی یک جلسه هم محروم شد تا دیدار با سپاهان را هم همانند بازی رفت غایب باشد.

 

حالا طبق شنیده ها با توجه به الفاظی که کامیابی نیا علیه داور به کار برده و لگدی که به تابلوهای تبلیغاتی در زمان اخراج زده او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده و این احتمال وجود دارد که او باز هم به محرومیت دچار شود.

 

باید دید در روزهای آینده چه رایی در این خصوص صادر خواهد شد. هر چند بعید است باز هم محرومیتی نصیب این هافبک شود.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: