کد خبر: ۷۰۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۶
معمولا تو کشورهای اون‌ور آبی یکی دو سال قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری، کاندیداها رو معرفی می‌کنند تا مردم سر فرصت با جمالات و کمالات این حضرات آشنا بشن. چون قضیه شوخی‌بردار نیست و به هر حال مسئله چرخوندن یه مملکته و اگه در این موضوع دقت نشه سرنوشت ملتی می‌ره تو قوطی! - همونطور که یکی دو باری رفتیم - با این همه، بعدش می‌بینیم همون کشورهایی که کلی مته هم لا خشخاش می‌گذاشتند آخرشم یه تحفه‌ای بیرون می‌دن مثل ترامپ!
بالاخره «رجل سیاسی» مرده یا زن؟!به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،حالا خدا به داد برسه، چون در کشور ما سه - چهار  ماه بیشتر به انتخابات نمونده که تازه داره ناز و اداها و شرط و شروط واسه کاندیدا شدن و نشدن‌ها شروع می‌شه! حالا همه این‌ها پیشکش؛ بدتر این‌که ما هنوز تو اینش موندیم که «رئیس‌جمهورمون» مرد باشه یا زن؟! نمی‌دونم چرا تاریخ فقط واسه ما باید دم به ساعت تکرار بشه! آخه پیش‌ترها مشابه همین داستان هم واسه «لیلی» پیش اومده بود، با این فرق که اگه اون موقع کسی هم نمی‌فهمید «لیلی» مرد بوده یا زن، چیز مهمی رو از دست نداده بود. آخه دونستن این مسئله تنها واسه «مجنون» می‌تونست حیاتی باشه که با توجه به اسناد موجود، «مجنون» هم دقیقا می‌دونسته اوضاع لیلی چه ریختی بوده!

البته روایتی حساب‌شده هم هست که می‌گه: خیلی هم نباید نگران بود چون رئیس‌جمهور در ایران فقط کافیه نفت بفروشه و پولشو بیاره سر سفره! یا حداکثر باهاش بوئینگ و ایرباس و یه سری خرت و پرت بخره و تا اون‌جایی هم که زورش می‌رسه جلو تسخیر سفارت‌ها و یا لغو کنسرت ها رو توسط خودسران رو بگیره. که خب؛ پیدا کردن همچین آدمی هم کار خیلی سختی نیست و می‌شه بعد از تعطیلات عید هم پیداش کرد!

اما جسارتا اینجانب به شدت با نظریه فوق‌الذکر مخالفم چون اگه حواسمون رو واسه انتخاب آدم اصلح و درست و درمون جمع نکنیم ممکنه کسی سر کار بیاد که همه ما رو بذاره سر کار! مثلا ممکنه یه چیزهایی مثل دکل و شایدم خیلی بزرگتر از دکل رو به باد بده! مخصوصا که داره همون سناریو سخنرانی احساسی یکی دو دانشجوی دلواپس در دانشگاه با عنوان انتقاد و آزادی و.... همراه با سوت و کف‌های پوپولیستی تکرار می‌شه!

پس لطفا هر چه زودتر شور و هیجان قبل از انتخابات رو راه بیندازید چون این سوت و کوری فقط به نفع هیجانات کاذب خودسرانه  تموم می‌شه. باید  برای گرم شدن تنور انتخابات همه‌جوره مایه بذاریم. مخصوصا که رئیس‌جمهور سابق  هم گفته که در مورد گرم شدن این تنور کار خاصی نمی‌کنه! حتی اگه فکر می‌کنیم که رئیس‌جمهور فعلی رقیبی نداره باز باید برای حماسه‌آفرینی، هیجان قبل از حماسه‌آفرینی رو همین الان راه بیندازیم. فراموش نکنیم که در کشور ما همه چیز ممکن است و خطر خیلی بیشتر از آیینه پراید به ما نزدیک است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: