کد خبر: ۷۰۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۳
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش بینی تداوم بارشهای اخیر در استان تا اواخر وقت جمعه گفت: احتمال می رود فردا شاهد پدیده گرد و غبار در استان باشیم.
خاک در راه خوزستانبه گزارش خبرداغ ، کوروش بهادری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بارشهای اخیر در خوزستان تا فردا به صورت پراکنده در استان ادامه خواهد یافت و شدت بارشها در مناطق شمالی و شرقی خواهد بود. احتمال می رود امشب در دهدز و ارتفاعات چلو شاهد بارش برف باشیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: بامداد امروز پدیده گرد و خاک را بین ساعات 3 تا 5 صبح در اهواز شاهد بودیم که موجب کاهش دید افقی به 1000 متر شد. منشا این گرد و غبار خارجی و از کشور عراق بود.

وی ادامه داد: بعد از ظهر روز جمعه نیز با وزش باد شدید شمال غربی احتمال وقوع گرد و غبار در اهواز و بستان وجود دارد که منشا این پدیده کانون های گرد و غبار در کشور عراق است و پایدار نخواهد بود.

 بهادری با اشاره به پیش بینی مه صبحگاهی در روز شنبه در خوزستان عنوان کرد: از صبح روز شنبه جو پایداری در استان خوزستان حاکم خواهد شد و در سراسر استان کاهش 2 تا 5 درجه ای دمای هوا را خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: