کد خبر: ۷۰۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۳۳۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به کارنامه قابل قبول وزیر راه و شهرسازی در طول چهار سال گذشته گفت: استیضاح آقای آخوندی مطالبه مردم نیست و رای نمی‌آورد.
استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطالبه مردم نیستبه گزارش خبرداغ،سبحانی‌فر درگفتگو با ایلنا با بیان اینکه باید جنبه‌های مختلف استیضاح وزیر راه و شهرسازی را باید بررسی کرد گفت: عده‌ای از نمایندگان مجلس پس از حادثه قطار مشهد موضوع استیضاح آقای آخوندی را مطرح کردند و عده‌ای هم امروز به دنبال مطالبات منطقه‌ای خود هستند.

وی با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی با نگاه سیاسی دنبال می‌شود گفت: جنبه‌های فنی استیضاح وزیر راه و شهرسازی بسیار کمرنگ است و محور اصلی موضوعات فنی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با تاکید بر اینکه در شرایطی که یک ماه مانده به پایان سال و شروع سفرهای نوروزی استیضاح وزیر راه و شهرسازی به صلاح نیست، گفت: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه مستقیم در برگزاری و نظارت بر سفرهای نوروزی است و هرگونه خلل در این برنامه‌ریزی‌های انجام شده می‌تواند پیامدهای منفی و غیرقابل جبرانی داشته باشد.

سبحانی‌فر با بیان اینکه وزیرراه و شهرسازی عملکرد و کارنامه قابل قبولی در انواع شقوق حمل و نقل و حوزه مسکن به ویژه مسکن مهر دارد گفت: نمی‌توان خدمات وزارت راه و شهرسازی را در ساخت واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر و دستاوردهای این نهاد عمرانی در بخش حمل و نقل را نادیده گرفت.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستم چرا که کسی توانمندتر از عباس آخوندی نمی‌تواند وزارتخانه عریض و طویل و عمرانی‌ترین نهاد اجرایی کشور را مدیریت کند.

وی تاکید کرد: عده‌ای با این تفکر که استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطالبه مردم است موضوع استیضاح را مطرح می‌کند اما امروز می‌توانند قاطعانه بگویند استیضاح آقای آخوندی مطالبه مردم نیست.

سبحانی‌فر گفت: معتقدم استیضاح وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه رای نمی‌آورد و آقای آخوندی همچنان به کار خود ادامه می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجمه
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
استیضاح آخوندی مطالبه ماست
نجمه
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
استیضاح آخوندی مطالبه ماست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: