کد خبر: ۷۰۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۸۷
به عقیده آنها برای سلامتی پوست و جوان‌تر به نظر رسیدن آن بهتر است از هیچ مواد شیمیایی نظیر لوسیون‌ها استفاده نشود و نیاز بدن را با استفاده از مواد خوراکی طبیعی برطرف کرد.
مواد غذایی که به جوان ماندن پوست کمک می‌کندخوردن بعضی از مواد غذایی به دلیل سرشار بودن از ویتامین، پروتئین، املاح و مواد معدنی نقش موثری را در شادابی و جوان‌تر به نظر رسیدن صورت ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین،شرایط زندگی امروز موجب شده تا هرکسی کمتر به خود برسد و مشغله‌هایش اولویت بیشتری نسبت به سلامتی‌اش داشته باشد.

در میان هجمه‌ای از استرس، آلودگی، مشغله‌های کاری و فکری زنان، سلامتی و شاداب بودن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد که به تداوم انرژی‌ آنها کمک می‌‌کند.

متخصصان تغذیه استرالیا لیستی تهیه کرده‌اند که بواسطه مصرف آنها پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد.

به عقیده آنها برای سلامتی پوست و جوان‌تر به نظر رسیدن آن بهتر است از هیچ مواد شیمیایی نظیر لوسیون‌ها استفاده نشود و نیاز بدن را با استفاده از مواد خوراکی طبیعی برطرف کرد.

این متخصصان لیستی به همین منظور تهیه کرده‌اند که در زیر مشاهد می‌کنید.

ماهی  سالمون

 سالمون به دلیل چرب بودن به خوبی در پوست نفوذ می‌کند و موجب شادابی آن می‌شود.

بلوبری

نرم کردن پوست های خشک، ارتقاء عملکرد مغز و پیشگیری از سرطان مهم‌ترین خواص بلوبری است. آنتی اکسیدان های موجود در این میوه باعث نرمی پوست می‌شود. ترکیب آن با آب لیمو و شکر منجر به روشن‌تر شدن و پوست اندازی می‌شود.

بادام

بدلیل آنتی اکسیدان‌های گوناگون و خواص ضد پیری، می‌توان از بادام برای کاهش چین و چروک و خطوط ریز صورت  استفاده کرد.
هنگامی‌که  با روغن بادام پوستتان را ماساژ دهید، به اندازه‌ی قابل توجهی پوستتان درخشنده خواهد شد، بدین ترتیب جوان‌تر از سن و سالی که دارید به نظر خواهید رسید.
بادام همچنین فواید دیگری همچون کاهش تیرگی اطراف چشم و جوان‌سازی پوست هم دارد که باعث پیشگیری از پیری خواهد شد.

برنج قهوه‌ای

برنج قهوه‌ای حاوی آنتی اکسیدان است، به همین دلیل در جوانی و شادابی پوست نقش مؤثری دارد. هم‌چنین بدلیل دارا بودن ویتامین‌های گروه ب برای تقویت پوست و مو مورد توجه قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: