کد خبر: ۷۰۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۳
رقابتهای دومین تورجهانی والیبال ساحلی از 27 بهمن درجزیره کیش آغاز می شود.
آغاز دومین تورجهانی والیبال ساحلی از فردا درکیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دومین دوره تورجهانی والیبال ساحلی با حضور 69 تیم از ساعت 9 صبح 27 بهمن درجزیره کیش آغاز می شود وبه مدت 4 روز ادامه دارد.

درنخستین روز این بازیها تیم ها درجدول مقدماتی به رقابت می پردازند واز 28 بهمن رقابتهای جدول اصلی آغاز می شود.

کانادا، انگلیس ، امریکا، چک، فرانسه، روسیه، لهستان، اتریش، سوئیس و قطر ازجمله کشورهای شرکت کننده دراین رقابتها هستند.

همچنین چهارتیم از کشورمان دراین مسابقات حضور دارند.

داوری مسابقات برعهده 8 داور بین المللی است و مسئولان فدراسیون جهانی والیبال، سفرای چند کشور اروپایی، یکی از اعضای هیات رییسه مجلس، مسئولان والیبال ایران وناظر فدراسیون جهانی برخی از مسئولین حاضر دراین مسابقات هستند.

جایزه 100 هزار دلاری برای سه تیم برتر یکی از نکات مثبت دربرگزاری این رقابت هاست که هیجان برگزاری مسابقات را دوچندان می کند.

به گفته قدرت ابراهیمی رییس هیات والیبال ساحلی کیش ، سال گذشته نیز منطقه آزاد کیش میزبان این رقابتها بود که با توجه به میزبانی بسیار خوب وشایسته از سوی فدراسیون جهانی به عنوان میزبان سه ستاره شناخته شد وامتیاز سه دوره برگزاری این رقابتها به کیش داده شد.افزایش تعداد شرکت کننده ها درمقایسه با سال گذشته گویای این امر است که این مسابقات به عنوان رقابتی معتبر وارزشمند درجهان شناخته شده است.

آغاز رقابت هاي تور جهاني واليبال ساحلي در كيش دومين آزمون براي واليبال ساحلي كشور در عرصه تورهاي جهاني واليبال ساحلي است كه باميزباني شايسته جزيره كيش در نخستين دوره بعنوان تجربه اي شيرين در ذهن ورزشكاران حاضر در اين مسابقات نقش بسته است. امسال اين رقابت ها در حالي در جزيره كيش آغاز مي شود كه جمعي از علاقمندان به اين ورزش مفرح با سفر از گوشه و كنار ايران اسلامي و 24 كشور شركت كننده در اين تور مشتاقانه منتظر آغاز اين مسابقات مهيج و ديدني هستند. اگرچه هواي جزيره كيش نيز در روزهاي اخير بارش باران و وزش شديد باد را تجربه كرده است اما باتلاش شبانه روزي مسئولان برگزاري اين مسابقات در جزيره كيش و فراهم كردن تمامي امكانات لازم ، انتظار مي رود تا اين رقابت ها به طور كامل و در شرايطي مطلوب برگزار شود تا امسال نيز ميزباني شايسته جزيره كيش رضايتمندي مسئولان فدراسيون جهاني واليبال ساحلي را به همراه داشته باشد.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم‌های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: