کد خبر: ۷۰۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۸
همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه در جزیره کیش برگزار می شود.
برگزاری همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش با حضور کارشناسان و سرمایه گذاران روز سه شنبه 10 اسفند  در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، توسعه پایدار با رویکرد تفکر خلاق و نو آورانه، مدل های نوین سرمایه گذاری و تامین مالی، آینده پژوهی فرصت های کسب و کار با رویکرد نو آوری، رونق محیط کسب و کار، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل های نوین کسب در آمد و سرمایه گذاری و گردشگری دریایی به عنوان محورهای این همایش عنوان شده است.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه پژوهشگاه شاخص پژوه با شماره های 36701031-031و 37932610-031 تماس بگیرند.

شایان ذکر است، این همایش از سوی پژوهشگاه شاخص پژوهش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: