کد خبر: ۷۰۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۸۶۹
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت به آنها افتخار می کند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت به آنها افتخار می کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعاتی پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون کوچکترین اشاره ای به شهرآورد تهران، با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت به آنها افتخار می کند.

پست طعنه آمیز کی روش پس از پایان دربی / عکس

در این پست آمده است: طبق تازه ترین رده بندی فیفا ایران یک بار دیگر بهترین تیم آسیا شد. جایگاه 32 در جدول جهانی. به بازیکنان خود و به کارخودمان افتخار می کنم. در دو سال گذشته کار بزرگی انجام داده ایم: بدون شکست و فقط دو گل خورده و جایگاه نخست گروه خود در مرحله مقدماتی. بازی بعدی پیش رو؛ ایران - قطر (23 مارس)

انتشار چنین پستی پس از پایان دربی و اشاره به تعداد گل های خورده تیم ملی، شاید طعنه کی روش به برانکو باشد که تیمش امروز در یک بازی سه گل دریافت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: