کد خبر: ۷۰۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۱
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از بار ترافیکی سنگین در بخش مرکزی و بزرگراه‌های همت، حکیم، بابایی، صدر، زین‌الدین، امام علی (ع) و نواب خبر داد.
ترافیک سنگین در محدوده مرکزی و بزرگراه های تهرانبه گزارش خبرداغ،سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، در رابطه با وضعیت ترافیکی تهران گفت: در حال حاضر با توجه به بارش باران و لغزنده بودن سطح  معابر بار ترافیکی صبحگاهی را در بخش مرکزی و بزرگراهی شهر تهران شاهد هستیم.

به گزارش فارس، رازقی افزود: بیشترین میزان ترافیک از سمت غرب به شرق در بزرگراه‌های همت، حکیم، آزادراه تهران ـ‌ کرج، از سمت شرق به غرب در  بابایی، صدر، زین‌الدین و از سمت جنوب به شمال در امام علی (ع) و نواب است.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی امروز به رانندگان توصیه می‌کنیم که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را از جمله رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: