کد خبر: ۷۰۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۴۴۹
قاسمی؛
نایب قهرمان المپیک 2016 ریو گفت: «باروس در سال 2013 برای مسابقات جام جهانی کشتی به تهران آمده بود و وقتی این حجم علاقه مندان و تماشاگران را دیده بود، خیلی تعجب کرد.»
رنگ آبی را بیشتر دوست دارم! / می خواهیم برای ششمین بار قهرمان جام جهانی شویمبه گزارش خبرداغ،رقابت‌های جام جهانی 2017 کشتی آزاد، در حالی روزهای 28 و 29 بهمن با حضور هشت تیم برتر کشتی جهان در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می‌شود که تیم کشورمان در گروه دوم با تیم‌های ترکیه، مغولستان و هند هم گروه است و آزادکاران کشورمان امیدوارند برای ششمین بار پیاپی مقام قهرمانی جام جهانی را به دست آورند.

 

این موضوعی است که کمیل قاسمی نایب قهرمان المپیک 2016 ریو مطرح کرد و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در کرمانشاه به نتایج خوبی دست پیدا کند.

 

البته با توجه به این که بازی استقلال و پرسپولیس هم امروز برگزار می شود، قاسمی درباره دربی هم حرف زد و از علاقه خود به رنگ آبی خبر داد!

 

اظهارات قاسمی را در ادامه می خوانید:

 

* از تیم ملی کشتی آزاد چه خبر؟

- خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم. ما تا االان چهار پنج مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی خوب را برگزار کرده ایم و ان شاء ا... برای ششمین بار پیاپی بتوانیم به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنیم.

 

* در کرمانشاه محل برگزاری مسابقات هم علاقه مندان به کشتی زیادی حضور دارند، درست است؟

- بله همین طور است. کرمانشاه از قدیم جزو شهرهایی بوده که هم کشتی گیران زیادی داشته و دارد و هم علاقه مندان زیادی مسابقات کشتی را در این شهر دنبال می کنند. امیدوارم در این دوره از مسابقات هم جو خوبی در سالن کشتی حاکم باشد و مردم کرمانشاه به خوبی از تیم ملی حمایت کنند تا به موفقیت برسیم.

 

* اتفاقا جردن باروس کشتی گیر مطرح آمریکایی هم در صحبت های اخیر خود گفته بود که خیلی دوست دارد در ایران کشتی بگیرد و عاشق مردم ایران است.

- باروس در سال 2013 برای مسابقات جام جهانی کشتی به تهران آمده بود و وقتی این حجم علاقه مندان و تماشاگران را دیده بود، خیلی تعجب کرد. حساب کنید در سالن 12 هزار نفری، 20 هزار نفر برای دیدن مسابقات کشتی آمده بودند و باروس هم وقتی برخورد خوب مردم و علاقه آنها به کشتی و تشویق کشتی گیران را دیده، دوباره انگیزه پیدا کرده تا در ایران روی تشک برود.

 

* مجوزی که وزارت امورخارجه برای حضور کشتی گیران آمریکایی صادر کرد بازتاب زیادی داشت و همه گفتند که کیفیت مسابقات بالاتر می رود؟

- صد در صد همین طور است. تیم کشتی آمریکا از قدیم یکی از قدرت های کشتی دنیا بوده است و رقابت خوبی بین این تیم و ایران و چند تیم دیگر برقرار بوده است. با این حال، امیدوارم که باز هم بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به مقام قهرمانی برسیم.

 

* این رقابت ها تیم به تیم است و انفرادی نیست. اما با این حال می خواهیم بدانیم شرایط خودت به چه صورت است؟

- خدا را شکر در وضعیت خوبی قرار دارم. من مدتی بعد از المپیک، دوباره برگشتم و تمریناتم را از سر گرفتم و حالا هم در شرایط مناسبی قرار دارم و امیدوارم در این مسابقات هم بتوانم کشتی های خوبی را برای تیم ملی بگیرم.

 

* در 125 کیلوگرم به غیر از تو یدالله محبی هم حضور دارد. وضعیت او خوب است؟

- بله او هم کشتی گیر جوان و خوبی است که کرمانشاهی هم هست و مسابقات هم که در شهر خودش برگزار می شود و امیدوارم که موفق باشد.

 

* از بحث کشتی که خارج شویم. امروز بازی حساس استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. این بازی را چطور می بینی؟

- (می خندد) راستش را بخواهید من زیاد فوتبالی نیستم اما امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. من چند روز پیش بازی استقلال و السد قطر را دیدم و خیلی خوشحال شدم که استقلال به عنوان نماینده کشورمان به پیروزی رسید و حالا امیدوارم بازی این دو تیم هم، خوب شود و همه راضی باشند.

 

* خودت طرفدار چه تیمی هستی؟

- من طرفدار تیم ملی هستم! (می خندد)

 

* اما به نظر می رسد علاقه رنگی هم داشته باشی!

- بله دارم و رنگ آبی را بیشتر دوست دارم.

 

* حالا که استقلالی هستی، شرایط این تیم را چطور ارزیابی می کنی؟

- هما نطور که گفتم من زیاد در جریان نیستم و اخیرا هم فقط همین بازی استقلال و السد را دیدم اما فکر می کنم که شرایط این تیم نسبت به گذشته بهتر شده است.

 

* با بازیکنان هم ارتباط داری؟

- نه متاسفانه ارتباط زیادی با بچه های فوتبال ندارم.

 

* استادیوم هم که نمی روی؟

- نه. چون ما عازم کرمانشاه هستیم و باید خودمان را برای مسابقات جام جهانی آماده کنیم.

روزنامه گل
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: