کد خبر: ۷۰۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۱۷۶
فال روزانه یکشنبه 24 بهمن 1395
متولد فروردین : شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

متولد اردیبهشت : شما می‌خواهید یک سری فعالیت‌های تازه‌ای را آغاز نمایید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم برای شروع و ادامه ی کار را ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد. زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید داشتن این مهارت‌های الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای این که در کارهایتان دچار سر در گمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید.

متولد خرداد : زیاد آسان نیست که امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید. مشکل ممکن است از اشتیاق شما باشد که دوست دارید همه چیز را به شخص دیگری ربط دهید . اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مسئله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید. بهترین کار این است که فقط یک شنونده خوب باشید و بدون اینکه سعی کنید کاری را به گردن بگیرید تلاش کنید تا اوضاع را بهتر کنید.

متولد تیر
: امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و سکندری خوردن بهتر است که کمی ‌سرعت خود را کم کنید! حالا ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.

متولد مرداد
: اكنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان كردن یك نگرانی رو به رشد باشد. مادامی كه شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند كه شما زمان سختی را می گذرانید. اكنون برای شما بهتر لست كه احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینكه آنها آشكار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

متولد شهریور
: آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

متولد مهر : هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از "شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

متولد آبان
: امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

متولد آذر
: درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

متولد دی
: شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.

متولد بهمن
: یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

متولد اسفند : امروز روز تعطیلی شماست حتی اگر کاری برای انجام دادن داشته باشید اما دنبال راهی هستید که دوستان تان را نیز درگیر کار کنید. خوشبختانه شما این کار را آنقدر خوب انجام می‌دهید که برای دیگران خوشایند به نظر می‌رسد و از رهبری شما استقبال می‌کنند. واقعا مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید؛ این کار یک همدلی تقسیم شده است که امروز را تبدیل به یک روز به یاد ماندنی می‌کند.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: