کد خبر: ۷۰۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۳
برانکو ایوانکوویچ جانشین هافبک محروم تیمش را برای دربی ۸۴ پیدا کرد.
ترکیب پرسپولیس برای رویارویی با استقلال/ جانشین کمال مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، تمرینات اخیر پرسپولیس برای دربی 84 نشان می‌دهد که برانکو ایوانکوویچ قصد دارد از حسین ماهینی به جای کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی استفاده کند. ماهینی از جمله بازیکنانی است که برانکو اعتقاد ویژه‌ای به او دارد و در هر پستی به مشکل بر می‌خورد از این بازیکن در آنجا استفاده می‌کند. به این خاطر است که ماهینی تا اینجای فصل در سه پست دفاع چپ و راست و همچنین میانی بازی و خواسته‌های مربیانش را در همه این پست‌ها برآورده کرده است.

 

پرسپولیسی‌ها از روز گذشته (پنجشنبه) تمرینات تاکتیکی خود را برای دربی 84 آغاز کردند و در تمرین روز پنجشنبه و امروز برانکو در ترکیب اصلی تیمش یک تغییر نسبت به بازی قبل ایجاد کرد. او در پست دفاع راست از صادق محرمی استفاده کرد و ماهینی را نیز در میانه میدان و پشت سروش رفیعی قرار داد. در بقیه پست‌ها بازیکنان پرسپولیس مثل بازی با تراکتورسازی ارنج شدند تا سرمربی کروات نشان دهد در دربی 84 هم به دنبال ارائه بازی تهاجمی است.

 

برانکو در صورتی که نظرش را تغییر ندهد در بازی با استقلال ترکیب تیمش را براین اساس راهی میدان خواهد کرد: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: