کد خبر: ۷۰۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۷۶۸
مشخصات و قیمت گوشی گلکسی اس 8 مشخص شد و در کمتر از 3 ماه دیگر این گوشی وارد بازار خواهد شد.
قیمت گوشی گلکسی اس 8 مشخص شدبه گزارش خبرداغ ،  با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس 8 خود از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده کمپانی کوالکام، اسنپدراگون 835، استفاده کند و همچنین اقدامات امنیتی متعددی را در خصوص ایمنی باتری های این گوشی به کار گرفته است، گمان می رود که گلکسی اس 8 پیشرفته ترین محصول اندرویدی باشد که تا کنون تولید شده است. اما این اسمارت فون چه زمانی راهی بازار می شود؟

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه، گلکسی اس 8 سامسونگ در تاریخ 21 آوریل در آمریکا عرضه خواهد شد. سامسونگ این گوشی را یک ماه پیش از عرضه آن و در روز 29 مارس، 9 فروردین، در رویدادی رسمی رونمایی خواهد کرد.

 

انتظار می رود گلکسی اس 8 در دو مدل عرضه شود که هر دو مدل از کناره های خمیده و نمایشگرهای بزرگتر نسبت به نسل قبلی گلکسی اس 7 برخوردارند. نمایشگرهای این دو مدل همچنین باریک تر و کشیده تر خواهند بود که نسبت ابعادی جدیدی را خلق می کند.

 

اس 8 نمایشگری 5.8 اینچی خواهد داشت که در بدنه ای با اندازه اس 7 که از نمایشگری 5.1 اینچی برخوردار بود جایگذاری شده است. مدل دیگر اس 8 نیز نمایشگری 6.2 اینچی دارد که به اندازه های اس 7 اج بسیار نزدیک است.

 

انتظار نمی رود سامسونگ تغییر خاصی در قیمت های گلکسی اس 8 ایجاد کند: نرخ رسمی خرده فروشی گلکسی اس 8 احتمالا ازقیمت پایه 650 تا 700 دلار آغاز می شود و نسخه بزرگتر هم از برچسب قیمت 750 تا 800 دلار برخوردار خواهد بود.

 

تک شات



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: