کد خبر: ۷۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۱
مخالفان سیاست‌های دونالد ترامپ در دانشگاه رایس تگزاس یک صلیب شکسته را همراه با نام وی در پایین مجسمه موسس این دانشگاه کشیدند.
کشیدن صلیب شکسته همراه با نام ترامپبه گزارش خبرداغ  و به نقل از نیوایندین اکسپرس، این سومین حرکت اعتراضی در این دانشگاه است با استفاده از نمادهای آلمان نازی انجام می‌شود.

مقامات این دانشگاه  نسبت به این حرکت شدیدا اعتراض کرده و اعلام کردند در صورتی که دانشجوی عامل این حرکت شناسایی شود از دانشگاه اخراج خواهد شد.

در بیانیه این انشگاه آمده است: کسانی که از این نماد استفاده می‌کنند تمام جنایاتی که توسط نازی‌ها صورت گرفته را نادیده می‌گیرند و احساسات بسیاری از انسان‌ها را جریحه‌دار می‌کنند.

به گزارش ایسنا ، پیش از این نیز حرکات مشابهی با استفاده از نماد صلیب شکسته انجام شده بود اما این اولین بار است که از نام ترامپ مستقیما در کنار این نماد استفاده می‌شود.

استفاده از نمادهای نازی در آمریکا اقدامی نژادپرستانه محسوب می‌شود و پلیس ایالت‌های شیکاگو و نیویورک نیز در پی استفاده از این نمادها توسط برخی افراد تحقیقاتی را آغاز کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: