کد خبر: ۷۰۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴۸
سومین اجلاس سراسری موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
رونمایی از ۶ محصول در اجلاس سراسری موسسه آموزشی علوم و فنون کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین اجلاس سراسری مدیران شعب  موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با حضور علی‌ اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران شعب،‌ کارشناسان، معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش صبح دوشنبه 17 بهمن در تهران برگزار شد.

در این اجلاس که در جهت میل به اهداف متعالی آموزش کشور و در راستای هماهنگی بیشتر شعب برگزار شد از شش محصول آموزشی شامل سایت جدید موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، قلم سخنگوی کیش و سند راهبردی این موسسه به همراه سه اپلیکیشن موبایل شامل کیش‌ گرام، نرم‌ افزار موسسه و نرم‌ افزار پنجره یا کیش ویندوز رو نمایی شد.

رو نمایی از تمبر یادگاری به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد تاسیس موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با حضور دکتر مونسان از دیگر بخش های این مراسم بود.

حسین‌علی تقی‌ تهرانی مدیر عامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در این اجلاس دریافت تاییدیه عملکرد با بالاترین امتیاز را از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به همه مدیران این موسسه تبریک گفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: