کد خبر: ۷۰۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۵
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آسیب‌هایی که بنیان خانواده را تهدید می‌کند، نگران کننده است.
نگرانی مولاوردی از آسیب‌های اجتماعی پیش‌روی خانواده‌هاشهیندخت مولاوردی در حاشیه بازدید از امکانات ایجاد شده برای بانوان در شیراز افزود: نیازمند تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آسیب‌هایی هستیم که بنیان خانواده را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، وی نگاه مجموعه مدیریت شهری در زمینه رفع این آسیب‌ها را خوب توصیف و اظهارکرد: توسعه فضاهای مناسب برای بانوان و خانواده و ارائه خدمات مناسب به آنان می‌تواند در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت و نظام موثر باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: تقویت برنامه‌های مربوط به خانواده در پیشگیری از آسیب‌هایی که بنیان خانواده را تهدید می‌کند، موثر است و همگان باید در این زمینه احساس خطر کنند.

مولاوردی در پایان تصریح کرد: اگر اینگونه توجهات نباشد و برنامه متناسب با وضعیت کنونی ارائه نشود، به طور قطع با روند رو به رشد آسیب‌ها در آینده نزدیک مواجه خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: