کد خبر: ۷۰۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۳۸۸
دومین جشنواره ایده ها و فرصت ها دركيش به پايان رسيد.
پايان دومین جشنواره ایده ها و فرصت ها دركيشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دومین جشنواره ایده ها و فرصت ها كه با هدف بهره مندی از ایده های جوانان، کار آفرینی اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم مختلف از 13بهمن در كيش آغاز بكار كرده بود پايان يافت.

در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، معاونت قوه قضاییه در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون اجتماعي ناجا و جمعي از مسئولان محلي برگزار شد دكتر مونسان با اشاره به ظرفيت ارزشمندي كه تاكنون كمتر به آن توجه شده گفت: جوانان ظرفيتي هستند كه شايد كمتر به آن توجه كرده ايم در حاليكه حتي در برنامه ريزي براي آنان مي توان از اين انديشه هاي پويا و خلاق استفاده كرد در حاليكه حتي خود من نيز تاكنون به اين مقوله كمتر توجه كرده بودم.

وي افزود: حضور در اين جشنواره من و همه شركت كنندگان و مسئولان را به وجد آورد زيرا با ديدن جوانان خلاق كشورمان به اين اطمينان رسيديم كه مي توان به خوبي در مسير رشد و توسعه كشور از آنان بهره گرفت و انرژي و تفكرات خلاقانه آنها فرصتي ارزشمند است كه دستاوردهاي بزرگي به همراه دارد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در مورد جوانان تاكيد كرد: اين جشنواره باعث شد من به پتانسيل هاي موجود در قشر جوان پي ببرم و همين جا اعلام آمادگي مي كنم سازمان منطقه آزاد كيش آماده حمايت از طرح هاي اين جوانان است.

دكتر مونسان همچنين اعلام كرد از سوي سازمان منطقه آزاد كيش هدايايي به جوانان شركت كننده در اين جشنواره اهدا شود.

گفتني است جشنواره ایده ها و فرصت ها با هدف فرهنگ سازی و هدایت اندیشه دانش آموزان و نوجوانان، اجتماعی سازی، ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم و استفاده از ایده ها، نظرات و استعدادهایی که در حوزه آی تی  وجود دارد با حضور 8 تيم برتر برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: