کد خبر: ۷۰۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۴۵۲
گزارش عملكرد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی كيش طی ده ماه سال 95 اعلام شد.
اقدامات گسترده بیمارستان کیش در ده ماهه نخست سال 95به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  طی ده ماه نخست سال 95 در بیمارستان کیش به منظور ارائه بهتر و شایسته تر خدمات به مراجعه کنندگان و بیماران این بیمارستان  بخش های مختلفی از جمله بخش VIP در بستری 2 بیمارستان، بخش بیماری های خاص، واحد ارتوپدی فنی، دندانپزشکی تخصصی و ارتودنسی در کلینیک امام علی (ع)، اتاق عمل ارتوپدی، اتاق عمل کلینیک و فروشگاه 24 ساعته، کافی شاپ و رستوران برای رفاه حال مراجعان و همراهان بیماران راه اندازی شد. علاوه بر آن داروخانه طب سنتی، ساختمان جدید سرد خانه، اتاقک و فضای جدید شنوایی سنجی ساخته و بخش بستری 2 بیمارستان باز سازی شد.

همچنین، به منظور ارتقاء کیفیت خدمات سلامت با توجه به نیازهای  بیماران در کیش، کلینیک ارولوژی با تجهیراتی چون یوروفلومتری و سونوگرافی پرتابل، بخش MRI و دستگاه مجهز MRI يك و نيم تسلا، دستگاه PCR و انجام آزمایشات HBV/HCV و دستگاه اسپرم آنالیز راه اندازی شد و تجهیزاتی از جمله دستگاه اکسیژن ساز دوم بیمارستان، ژنراتور برق اضطراری دوم بیمارستان، دستگاه های هولتر مانیتورینگ فشار خون و ضربان قلب، اتوکلاو سوم بیمارستان، مانیتورینگ های جدید برای بخش های مختلف بستری، رادیولوژی جنرال دیجیتال و سی تی اسکن 64 اسلایس، اتو آنالیزور برای آزمایشگاه، سه دستگاه الکترو شوک، کلینیک تست نفس و به روز رسانی دستگاه ها و تجهیزات آندوسکوپی حنجره و سینوس خریداری شد و طراحی و تبدیل بلوک زایمان به LDR جهت انجام فرآیند درد، زایمان و ریکاوری در یک مکان و کلیه ابزار اتاق عمل بررسی تعمیر و جایگزینی انجام شد.

در این راستا بیمارستان کیش توانست موفق به اخذ لوح های تقدیر برای انتخاب آزمایشگاه تشخیص طبی به عنوان رتبه اول سطح استان هرمزگان، کاهش 13 در صدی سزارین و هموویژلانس و از سوی سازمان جهانی در راستای سیستم IHR انتخاب شود.

همچنین به منظور رشد و ارتقاء علمی پزشکان، وبینار و سمینار آموزشی حاملگی و بیمارهای کبدی و ستون فقرات با حضور جراحان مغز و اعصاب سراسر کشور و کنفرانس های داخلی در جزیره کیش برگزار شد.

 طرح های پایش سلامت چاقی، فشارخون، دیابت، ریه، قلب و عروق، کبد، پروستات برای مردان بالای 40 سال، سنگ کلیه، بیماری های کلیه و مجاری ادراری کودکان زیر 6 سال، روماتولوژی و سنجش تراکم استخوان و سرطان پستان برای زنان بالای 35 سال اجرا شد و ایجاد پرونده الکترونیک بیماران، راه اندازی واحد مدیریت مرکز هدایت عملیات بحران (E.O.C) و اتصال به ستاد مرکزی مدیریت بحران کشور، برقراری امکان اعزام موارد خاص اورژانس از طریق بالگرد به استان هرمزگان، حضور در نمایشگاه های داخلی برای عرضه توانمندی ها در حوزه گردشگری سلامت، برگزاری مانورهای مختلف اطفای حریق و قطع برق و آب بیمارستان برای بالا بردن سطح آمادگی کارکنان و راه اندازی سیستم های آسان پرداخت (CASHLESS) برای کاهش زمان انتظار مراجعه کنندگان از دیگر اقدامات انجام شده در بیمارستان کیش عنوان شده است.

لازم به ذکر است، بيمارستان كيش از سال 1372 با هدف ارائه خدمت به بوميان و ساكنين و گردشگران آغاز به كار کرده است. فاز 3 اين بيمارستان در سال 1392 به همت دكتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دولت تدبير و اميد افتتاح و ظرفيت بيمارستان از 32 تخت به 64 تخت افزايش پيدا كرد و هدف و رويكرد بيمارستان نیز با توجه به پتانسيل هاي بالقوه اين جزیره به سمت گردشگري سلامت پايه ريزي شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: