کد خبر: ۷۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
آموزش ناظران و بازرسان به عنوان مهم‌ترین بحث پیش روی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با تهیه بسته‌های آموزشی و حضور مدرسان در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها انجام می‌شود.
آموزش ناظران و بازرسان انتخابات شوراها کلید خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ششمین جلسه مشترک اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با حضور همه اعضا و مدیران دبیرخانه برگزار شد.

در این جلسه موضوع آماده‌سازی بسته‌های آموزشی هیات‌های نظارت، ناظران و بازرسان و تعیین زمان‌بندی لازم در استان‌ها برای حضور مدرسان و آموزش صحیح به افراد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بسته‌های آموزشی بعد از تایید اعضای هیات مرکزی در اختیار استان‌ها قرار گیرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد فهرست اعضای هیات‌های نظارت شهرستان و بخش‌های کل کشور از هیات عالی نظارت استان‌ها پیگیری و فهرست اسامی تکمیل شود.

همچنین در این جلسه تاکید شد که به منظور برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها، جلسه مشترک کمیته فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی و وزارت محترم کشور هر چه سریع‌تر برگزار و نتایج آن اعلام شود.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: