کد خبر: ۷۰۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۲
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با فراهم شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری به نظر می‌رسد بخشی از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به صورت الکترونیکی برگزار شود.
بخشی از انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ،علی اصغر احمدی بعدازظهر امروز در نشست با فرمانداران و بخشداران استان بوشهر در عسلویه با بیان اینکه برقراری امنیت انتخابات و حضور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه از اولویت‌های برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت است اظهار داشت: با توجه به بیانات امام راحل که میزان رای ملت است و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که رای مردم حق الناس است باید دست اندرکاران انتخابات امانتدار خوبی باشند.

وی با بیان اینکه با تعامل با هیئت ‌های نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم است تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اقدامات لازم در حال انجام است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه از 24 فرایند انتخابات 21 فرایند آن اجرا می‌شود گفت: سه فرایند باقی مانده که بسیار مهم است با تعامل و هماهنگی هیئت نظارت شورای نگهبان و  مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار دارد.

احمدی با تاکید بر توجه به ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی افزود:با فراهم شدن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به نظر می‌رسد بخشی از انتخابات 29 اردیبهشت 96 به صورت الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات استانداری‌ها خاطر نشان کرد: دو هفته قبل آیین نامه تشکیل ستاد انتخابات در استانداری‌ها ابلاغ شده و این ستاد تمهیدات  مقدمات و ایجاد آمادگی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند فراهم می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: