کد خبر: ۷۰۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۵۱۸
این خانه کاملا مبله دارای کلکسیون خودرویی به ارزش 30 میلیون دلار یا 115 میلیارد و 500 میلیون تومان است.
ترین‌ها همیشه مورد توجه‌بوده‌اند. این موضوع آنقدر برای مردم جهان جذاب است که رسانه‌ها و مجلات همواره با دقت و وسواس خاصی به بررسی آنها پرداخته‌اند. یکی از عوامل جالب برای مردم نیز گرانترین‌های موجود در جهان و صاحبان آنهاست.

به گزارس خبرداغ  به نقل از " سی ان بی سی"، در آخرین بررسی‌ها گرانترین خانه در کالیفرنیای آمریکا بیش از 250 میلیون دلار ارزش‌‌ دارد. این خانه کاملا مبله دارای کلکسیون خودرویی به ارزش 30 میلیون دلار یا 115 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

گرانترین خانه آمریکا، کلیسیون 30 میلیون دلاری از خودرو دارد

به گزارش عصر ایران ، در میان این کلسیون خودرویی که در پارکینگ خودرو قرار گرفت می‌توان اتومبیل‌هایی مانند پاگانی هوایرا، ایریل اتم 500، اسپایکر و مرسدس ویژه 540 k ویژه از انواع روباز دیده می‌شود. به نظر می‌رسد همین نسخه از مرسدس حدود 15 میلیون دلار قیمت دارد.

گرانترین خانه آمریکا، کلیسیون 30 میلیون دلاری از خودرو دارد

این خودرو 12 اتاق خواب، 21 سرویس بهداشتی و حمام، مرکز بدنسازی، مرکز اسپا و ماساژ، سه آشپزخانه و سالن تئاتر فوق پیشرفته دارد. خانه همچنین به چند فوتبال دستی، چند واحد بولینگ و سرگرم‌کننده‌های لوکس دیگر مجهز است.

گرانترین خانه آمریکا، کلیسیون 30 میلیون دلاری از خودرو دارد

تاکنون تنها چند میلیاردر، افراد مشهور و افراد آژانس املاک خانه را شخصا دیده‌اند. این خانه کاملا لوکس و تجملاتی ساخته شده و سطح دقت به جزئیات در آن بی‌نظیر است. احتمالا زندگی در این خانه احساسی فوق العاده به صاحبانش خواهد بخشید.

گرانترین خانه آمریکا، کلیسیون 30 میلیون دلاری از خودرو دارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: