کد خبر: ۷۰۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
دادستان کل کشور گفت: طبق گزارشی که مسئولان امر ارائه کردند، پیشرفت کار در آواربرداری از محل حادثه پلاسکو پیشرفت قابل توجهی است و امیدواریم این عملیات هرچه زودتر تمام شود .
عملیات آواربرداری پیشرفت قابل توجهی داشته است/ استقرار شعبه‌ای برای پیگیری امور حقوقی در محلبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام منتظری پس از بازدید از آواربرداری در محل ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: در این حادثه که جمعی از آتش نشان‌ها به شهادت رسیدند موجب تاسف و تاثر شد. متاسفانه هنوز پیکرهای مطهر این عزیزان به طور کامل از زیر آوار خارج نشده است. این افراد جان خود را فدای صدها نفر کردند که اگر وارد عمل نمی‌شدند قطعا آن افراد هم جان خود را از دست می‌دادند.

دادستان کل کشور با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه اظهار کرد:  در این بازدید شاهد تلاش مجدانه عوامل امدادی بودم. طبق گزارشی که مسئولان امر ارائه کردند، پیشرفت کار، پیشرفت قابل توجهی است و امیدواریم این عملیات هرچه زودتر تمام شود و پیکر‌های این عزیزان خارج و خانواده‌ها از نگرانی خارج شوند.

او با بیان اینکه پس از اتمام آواربرداری مسائل حقوقی نسبت به پیکرهای مطهر و نیز اموال مالکان این ساختمان تجاری مطرح است، گفت:‌ دادستان تهران و همکاران ایشان در محل حاضر بوده و تمام مسائل حقوقی را به طور کامل پیگیری می‌کنند.  قرار شده است دادستان تهران شعبه خاصی را مستقر کند تا تمام مسایل حقوقی و اقداماتی که نیاز به تصمیم قضایی داشته باشد در همین جا پیگیری شود.

منتظری با تاکید براینکه حادثه آتش‌سوزی باید برای همه ما عبرتی باشد تا برای ساختمان‌هایی که ایمنی کامل ندارد، اقدامات لازم صورت گیرد، افزود: طبق قانون این وظیفه بر عهده شهرداری‌ها است که مراقبت کند و نسبت به ساختمان‌هایی که فاقد ایمنی لازم است اخطار و مهلت بدهند و اگر صاحبان ساختمان اقدام لازم را انجام ندادند، خود شهرداری‌ها ورود کنند. خود شهرداری‌ها برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی باید تدبیر بیاندیشند تا دیگر شاهد این چنین حوادثی نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: