کد خبر: ۷۰۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشند.
احتمال سیل و آبگرفتگی در البرزبه گزارش خبرداغ ، «مهدی مهرور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از هواشناسی البرز، با توجه به باران و برفی بودن البرز طی سه روزآینده احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

وی ادامه داد: دراین شرایط از شهروندان تقاضا می‌شود از استقرار در کنار رودخانه‌ها به شدت پرهیزکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: به علاوه، با توجه به بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان، از رانندگان تقاضا می‌شود زنجیر چرخ، پوشاک گرم وسایل و آب و مقداری غذا به همراه داشته باشند.

این مسئول توضیح داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی را اندیشیده و برای عکس‌العمل به موقع در زمان حادثه‌ آمادگی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز یادآور شد: بدون شک آمادگی دستگاه‌ها در زمان حوادث به‌کاهش خسارت‌های مالی و جانی منتهی شده و مردم را نسبت به دولت امیدوار می‌کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: