کد خبر: ۷۰۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
رییس اورژانس کشور گفت: از لحظه حادثه تاکنون 121 مصدوم داشته‌ایم و تمام مصدومان جز 2 نفر مرخص شده‌اند.
تعداد مصدومین حادثه پلاسکو چند نفر است؟به گزارش خبرداغ ،کولیوند رییس اورژانس کشور اظهار کرد: از لحظه حادثه تاکنون 121 مصدوم داشتیم. تمام مصدومان جز 2 نفر مرخص شده‌اند که روند درمان آنها در حال انجام است.

رییس اورژانس کشور گفت: 20 دقیقه پیش دو آتش‌نشان در محل حادثه دچار آسیب شده و به سرعت به بیمارستان انتقال داده شدند؛ اما حادثه آنها شدید و نگران‌کننده نیست و به مراکز درمانی برای دریافت خدمات انتقال داده شدند.

کولیوند در مورد امکانات امدادی اظهار کرد: به اندازه کافی تخت اورژانس، بیمارستان‌ها و تخت‌های بستری را برای حوادث پیش‌بینی کرده و آماده داریم. همچنین فوریت‌های پزشکی در محل حادثه حضور فعال دارد. با توجه به شرایط ویژه و دشوار کار در اینجا، متخصص‌های طب اورژانس و آمبولانس‌های آی‌سی‌یو در محل حادثه حضور دارند.

رییس اورژانس کشور با بیان اینکه مصدومانی که در بیمارستان بستری شده‌اند، حالشان خوب است و مشکل جدی ندارند در مورد احتمال زنده بودن محبوسان در زیر آوار اظهار کرد: باید صبر کنیم و ببینیم چطور می‌شود. امیدواریم خدا کمک کند و کسی را که زنده ببینیم، نجات دهیم. همه اینها در حد حدس و گمان است و باید به خدا توکل کرده و صبر کنیم.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: