کد خبر: ۷۰۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
مدیران صنعت گردشگری جمهوری چک خواستار شدند؛
نشست هم‌اندیشی جمعی از مدیران صنعت گردشگری، مدیران انجمن آژانس‌های گردشگری و راهنمایان تور و مدیران آژانس‌های گردشگری جمهوری چک در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در پراگ برگزار شد.
ارائه تسهیلات بیشتر توسط سفارت ایران به گردشگران جمهوری چکبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این نشست که کرانوا، مدیرکل گردشگری وزارت توسعه منطقه‌ای چک نیز حضور داشت، علی‌اکبر جوکار کاردار جمهوری اسلامی ایران در پراگ، با تشریح قابلیت‌ها و جذابیت‌های گردشگری ایران، اظهار داشت: با توجه به ارتقاب سطح روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری چک، امیدواریم پیوندهای مردم دو کشور نیز با افزایش سفرهای گردشگری، مستحکم‌تر شود.

کرناوا نیز با اشاره به زیرساخت‌های گردشگری در شهرهای بزرگ ایران، گفت: سفر گردشگران جمهوری چک به ایران افزایش یافته اما هنوز ظرفیت زیادی برای افزایش سفر علاقه‌مندان چک به ایران وجود دارد.

در ادامه نشست، مدیران صنعت گردشگری چک نیز با تشریح اهمیت ایران به عنوان یکی از مقاصد گردشگری جذاب، امنیت ایران برای گردشگران را مورد اشاره قرار داده و خواستار ارائه تسهیلات بیشتر سفارت ایران به گردشگران چک شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: