کد خبر: ۷۰۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۳
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به منظور تجلیل از خدمات آتش‌نشانان و همدردی با بازماندگان و مجروحین حادثه ناگوار پلاسکو، در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی اردکان حضور یافت و با اهدای گل نسبت به درگذشتگان این حادثه ادای احترام کرد.
تابش: آتش‌نشانان به حمایت‌های قانونی بیشتری نیاز دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدرضا تابش با تجلیل از فداکاری و ایثار آتش‌نشانان در حوادث مختلف خطاب به آنان گفت: در جایگاه حساس، خطیر و سختی قرار دارید که سلامت مردم و نجات جان آنان به درایت و از خودگذشتگی شما بستگی دارد. البته تاکنون ثابت کرده‌اید که در این راه به خوبی قدم برداشته‌اید و از بذل هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اید.

وی با تاکید بر اینکه بروز حوادث تلخ و ناگوار همچون پلاسکو ناشی از عدم دقت و توجه کافی به اصول تخصصی و ایمنی ساختمان و اهمال دستگاه‌های دست‌اندرکار است، افزود: مماشات درباره مسائلی که با جان مردم سر و کار دارد به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: باید از آتش‌نشانان در برابر حوادث مختلف، حمایت قانونی بهتری صورت گیرد و با توجه به حساسیت ایجادشده طی روزهای اخیر نزد افکار عمومی و مسئولان، رسیدگی به مشکلات و برطرف‌کردن خلاءهای قانونی در این زمینه می‌تواند تسهیل شود.

تابش ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری بین بخشی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی، هر چه سریع‌تر وضعیت حادثه پلاسکو روشن شود.

نماینده مردم اردکان در پایان برای درگذشتگان این حادثه از درگاه خداوند طلب مغفرت و برای مجروحین شفای عاجل مسالت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: