کد خبر: ۷۰۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۹
برگزاری کنگره ملی مدیریت امور جوانان؛
نخستین کنگره ملی مدیریت امور جوانان در هتل المپیک تهران با حضور معاون اول رییس‌جمهور آغاز شد.
رستمی: نگاه امنیتی به جوانان یک چالش کلیدی در گذشته بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نخستین کنگره ملی مدیریت امور جوانان در هتل المپیک تهران با حضور معاون اول رییس‌جمهور آغاز شد.

در این برنامه رستمی معاون امور سامان‌دهی جوانان عنوان کرد: حادثه پلاسکو باعث داغ‌دیدگی شهر تهران و خانواده جوانانی شد که جان بر کف خدمت کردند. بنیان‌گذار معتدل جوانان (آیت‌الله هاشمی) در جمع ما نیست، امروز در اولین کنگره دوست داشتیم خدمت ایشان باشیم که قسمت نبود،  در کنار ما باشد.

او افزود: ما با چالش‌هایی در حوزه جوانان در بخش ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارها مواجه بودیم. در بخش ارزشی با جوان‌هراسی رو‌به‌رو بودیم. در حوزه نگرشی نگاه امنیتی یک چالش کلیدی بود که تا امروز هم باقی مانده و به فقدان اعتماد به آنان تبدیل شده است. در بخش ارزش‌ها، رها کردن امور جوانان و توسعه فردگرایی را شاهد بودیم. بر اساس مجموعه این چالش‌ها ، دولت یازدهم گفتمان جوان‌محوری را ایجاد کرد. تصمیم بر سازمان‌دهی امور جوانان کلید دولت یازدهم در حوزه جوانان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: