کد خبر: ۷۰۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۴
به دلیل طغیان رودخانه‌ها؛
‌رئیس اداره آموزش‌وپرورش بخش رودخانه شهرستان رودان گفت: مدارس شیفت صبح روز شنبه دوم بهمن‌ماه بخش رودخانه شهرستان رودان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه‌ها تعطیل شد.
مدارس بخش رودخانه‌ رودان تعطیل شدبه گزارش خبرداغ،‌رامین مهرانی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: با توجه به‌شدت بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌ها و بسته شدن برخی مسیرهای ارتباطی با هماهنگی و نظر بخشدار بخش رودخانه تمامی مدارس شیفت صبح این بخش تعطیل اعلام شد.

وی تصریح کرد: در خصوص تعطیلی مدارس شیفت عصر بخش رودخانه نیز تا پیش از ظهر امروز تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش بخش رودخانه شهرستان رودان خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد 82 مدرسه در بخش رودخانه وجود دارد که دانش‌آموزان این بخش در این مدارس به فراگیری علم و دانش می‌پردازند.

مهرانی افزود: در شیفت بعدازظهر تعداد 5 مدرسه در بخش رودخانه وجود دارد که تصمیم‌گیری تعطیلی این مدارس با نظر اداره آموزش‌وپرورش و بخشداری تا پیش از ظهر امروز اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: