کد خبر: ۷۰۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
تعداد بازدید: ۸۳۷
فال روزانه شنبه 2 بهمن 1395
متولد فروردین : شما ترجیح می‌دهید که بیشتر در منزل باشید زیرا از فعالیت‌های اجتماعی‌تان خسته شده‌اید ، برای مدتی استراحت کنید اما لازم است بدانید که شما در حال حاضر در سکوی پرش قرار دارید و هر لحظه موفقیت بزرگی در عرصه ی اجتماعی نصیب شما خواهد شد. افرادی هستند که می‌خواهند عرصه زندگی را بر شما محدود سازند با هوشیاریتان جلوی این افراد را بگیرید، به ذهن خود رجوع کنید.

متولد اردیبهشت : افراد و اطرافیانتان بیش از حد امروز به کمک شما احتیاج دارند و نیازمند هستند.بهتر است به انها کمک کنید تا بعدها دچار عذاب وجدان نشوید.به الهامات قلبی خود گوش دهید زیرا شما را راهنمایی می‌کنند تا به مقصدتان سریع تر دست پیدا کنید.الهامات‌تان را جدی بگیرید و از انها به سادگی عبور نکنید.از افکار و فعالیت‌های دیگران نتیجه‌های مثبتی را برداشت کنید نه این که افکارتان را سمت پیامدهای منفی سوق دهید.

متولد خرداد
: امروز که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال‌تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید که دیگران بفهمند که چه احساسی دارید. اما این موضوع می‌تواند یک گسستگى بین تفکرات منطقی و احساسات قلبى شما ایجاد کند. سعى نکنید که دیگران را هم درگیر این کشکمش‌های درونى خودتان بکنید، برای اینکه آنها نمى‌توانند هیچ کمکى بهتان بکنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید که احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه کنید.

متولد تیر
: در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود، حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

متولد مرداد : امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌كنید كارهای خود را نیمه كاره رها كنند. دوستان و همكارانتان فكر می‌كنند شما به اندازه كافی كار نكرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید كه بیشتر از وظیفه خود كار كرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل كار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است كه دوست دارید با آرامش كارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشكلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همكارانتان شود.

متولد شهریور
: شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

متولد مهر
: شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

متولد آبان
: شما معمولاً تا موقعی كه دلیل خوبی نداشته باشید خوش بینی و حس مثبت خود را پنهان نمی‌كنید و البته امروز این كار برای شما سیاستی عاقلانه محسوب می‌شود. شاید شما فكر می‌كنید كه افتخار كردن و بالیدن به اعتماد به نفستان دیگران را می‌رنجاند و حالا شما هم می‌خواهید از این كار اجتناب كنید تا دیگران هم از ایده‌های شما حمایت كنند. خوشبختانه رفتارهای سیساتمدارانه شما به نتیجه خواهد رسید، بنابراین به حس ششم خود اعتماد كنید و آن كاری را كه فكرمی‌كنید بهترین كار است انجام دهید.

متولد آذر : شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

متولد دی
: شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

متولد بهمن
: امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی‌شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی‌شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می‌گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می‌توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید.

متولد اسفند
: اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: