کد خبر: ۷۰۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
تعداد بازدید: ۳۹۷

ازدحام جمعیت برای دیدن فینال جام تختی + عکسدر فاصله دو ساعت مانده به برگزاری دیدار نهایی کشتی آزاد جام تختی ظرفیت سالن شهید بهشتی مشهد مقدس پر شد و بسیاری از تماشاگران نیز پشت درهای بسته ماندند.

به گزارش ایسنا، رقابت های نیمه نهایی کشتی آزاد جام تختی در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس در حال برگزاری است و قرار است دیدار نهایی این مسابقات از ساعتی دیگر برگزار شود.

در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی ایرانA موفق شد مقتدرانه و با نتیجه ۸ بر صفر ایران B را از پیش رو بردارد و راهی فینال شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم های قزاقستان و ارمنستان به مصاف هم رفته اند تا حریف تیم ایرانA در دیدار فینال مشخص شود.

در روز پایانی این رقابت ها نیز همانند روز گذشته سالن مسابقات مملو از جمعیت است بگونه ای که بسیاری از علاقمندان به کشتی پشت درهای بسته سالن شهید بهشتی ماندند و بدلیل نبودن صندلی خالی اجازه حضور در سالن و دیدن مسابقات را پیدا نکردند اما با این حال به هر شکل ممکن سعی داشتند وارد سالن شوند.

ازدحام جمعیت مقابل درب های سالن به حدی بود که پیشکسوتان کشتی و برخی مسئولان فدراسیون نیز به سختی توانستند وارد سالن مسابقات شوند.

پیش از این در کشتی فرنگی تیم ایران با سرمربیگری علی اشکانی موفق شد با پیروزی ۷ بر یک مقابل گرجستان عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: