کد خبر: ۷۰۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
معاون اول رئیس جمهور:
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.
همه امکانات دولت در کنار ملت است/ با همه توان درصدد آواربرداری هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: حادثه بسیار تلخ و با تالمی صورت گرفته است. در این حادثه ساختمان پلاسکو دچار آتش‌سوزی شد و بعدا پس از چند ساعت این ساختمان فرو ریخت.

او با بیان اینکه تعدادی از هم‌وطنان‌مان و تعدادی از نیروهای آتش‌رسانی و امدادرسانی در این حادثه گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.

معاون اول رئیس جمهور  با بیان اینکه تمامی بیمارستان و اماکن پزشکی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا از امکانات آنها استفاده بشود، تصریح کرد: امیدواریم پس از عبور از مرحله اول این بحران، به مسائل مشابه این ساختمان رسیدگی شود. بالاخره باید این نکته روشن شود که چرا آتش‌سوزی منجر به فروپاشی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: