کد خبر: ۷۰۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۳۳۸
از بعدازظهر امروز در نوار جنوبی کشور بارش باران و برف آغاز می شود و روز جمعه گستره آن افزایش می یابد.
کاهش دمای هوا طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده پیش بینی می شود و از بعدازظهر امروز با تقویت جریان های جنوبی و گذر موجی از نوار جنوبی کشور در استان های واقع در زاگرس جنوبی و مرکزی و بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشور بارش باران و برف شروع خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران، روز جمعه ارتفاع موج در دریای عمان و تنگه هرمز بین 1/5 تا 3 متر پیش بینی شده است. 

روز جمعه بارش در جنوب شرق کشور تقویت می شود و گستره آن علاوه بر این مناطق بخش هایی از شرق و مرکز کشور را نیز فرا می گیرد و در این روز سواحل غربی دریای خزر نیز بارش پراکنده خواهد داشت.

در این مدت بارش برف موجب لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی زاگرس و اختلال در تردد جاده ای این مناطق خواهد شد، تصریح کرد و در بعد از ظهر امروز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در هرمزگان به ویژه در شرق استان، نیمه شمالی بوشهر، جنوب غرب سیستان و بلوچستان و بارش برف و باران در لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، شمال و غرب فارس و نیمه جنوبی کرمان پیش بینی می شود.

طبق اعلام  سازمان هواشناسی جمعه در هرمزگان بویژه درنیمه شرقی استان و تنگه هرمز، سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی با رعد و برق  وزش باد و در فارس و کرمان بارش برف و باران را خواهیم داشت.
 
 نقشه آب و هوا
 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: