کد خبر: ۷۰۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۹۲
فریده شجاعی خبر داد؛
همسر اسطوره استقلال گفت: «او یک اتومبیل از یکی از دوستانش خریده بود که از سر رفاقت هنوز به اسم خودش نکرده بود.»
کلاهبرداری از منصور پورحیدری پس از فوتشبه گزارش خبرداغ،فریده شجاعی با اعلام کلاهبرداری از خانواده اش اظهار داشت: «منصور آدم ساده و مهربانی بود. خیلی زود به همه اعتماد می کرد. یک اتومبیل از یکی از دوستانش خریده بود که از سر رفاقت هنوز به اسم خودش نکرده بود. متاسفانه از این مسئله هم سوء استفاده کامل شد و اتومبیل او را برداشته اند.»

 

وی در ادامه افزود: «حتی زمینش را هم هنوز به اسم خودش نکرده بود و از این بابت هم ما به مشکل خوردیم چرا که او بر حسب اعتماد به دوستش به اسم خودش نزده بود و الان از این اعتمادات سوء استفاده شده است. البته ما از طریق قانون پیگیر این مسائل هستیم.»

 

همسر منصور پورحیدری اعلام کرد: «برخی از کسانی هم که به ما وعده داده بودند که در مخارج درمانی منصور کمک می کنند گویا هنوز اقدامی در این باره انجام نداده اند. به هر حال از تمامی کسانی هم که در این مدت همراه ما بودند تشکر می کنم.»

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: