کد خبر: ۷۰۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۸۹۷
روز گذشته در سایتهای خبری و کانالهای تلگرامی خبری منتشر شد که چندی پیش با شکایت بازیگر معروف تلویزیون به‌نام «ب» پرونده ای در پلیس فتای استان البرز به جریان افتاد.
به گزارش خبرداغ ؛ روز گذشته در سایتهای خبری و کانالهای تلگرامی خبری منتشر شد که چندی پیش با شکایت بازیگر معروف تلویزیون به‌نام «ب» پرونده ای در پلیس فتای استان البرز به جریان افتاد.

 

 

این زن بازیگر در تشریح ماجرا گفت مدت‌ها بود که در یکی از شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتم تا اینکه چندی پیش فردی که صفحه‌ مرا دنبال می‌کرد و مدعی بود که از علاقه‌مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد.ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌هایش شروع شد و مدام پیام می‌فرستاد و درخواستش را تکرار می‌کرد.

 

 

سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد.او در شبکه‌های اجتماعی به من توهین می‌کرد و حتی تهدید می‌کرد که مرا به قتل می‌رساند یا اینکه رویم اسید می‌پاشد.

 

 

در حالی که در خبرهای دیروز نامی از این بازیگر برده نشده بود دیشب در اخبار بیست وسی نام این بازیگر مشخص شد و این بازیگر یعنی بهاره افشاری در گفت وگویی با خبرنگار این برنامه ،جزییات بیشتری از این ماجرا رابازگو کرد.

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: